Star Stable Gänget

Hej! Vi är fyra tjejer som bloggar om spelet StarStableOnline, hoppas du läser med nöje!

Dragontear aka Dagge!

Kategori: Tyras hästar!

 
 
 
(Förlåt för dåliga bilder! Som sakt jag kan inte ta bilder med min dator så med Ipaden blev de (; )
Dragontear kom till mig den 22/4 mitt i natten. Jag hade provridit han nån månad innan han kom till mig, han är bara 6 år gammal men har potential innom dressyren. 
 
handtering och ridning: han är super snäll i ridningen fast han kan få lite bus men de hör väll till åldern! Men i stallet är han hur snäll som helst men han kan tro att han är kungen i stallet fast de är ju Carre som jag ska skriva om senare! Han är 1.65 cm i manken.
 
Sorry... För dåligt skrivet men jag är jätte upptagen just. 
//Tyra 
 
 
 
Kommentera inlägget här: