Star Stable Gänget

Hej! Vi är fyra tjejer som bloggar om spelet StarStableOnline, hoppas du läser med nöje!

Championat!

Kategori: Tyras inlägg!

Heeelllloooo! Jag har fått en förkyldning och är då hemma från skolan :( har så tråkit... och då börja jag undra de :här med Championaten för de första på veckodagar är 16:00 eller 17:00 i Frigrove, jag kan tycka att de är lite sent att börja med en championat. Men de är ju för alla slutar kanske inte 13.00 eller 14.30 så jag förstår att dom vill tänka på alla men de blir så himmmmlllllaaaa lååånnng tråkit på sso tillså nån kompis loggar in eller Championaten börjar. Så jag tycker att dom kan ta att börja med championaten lite tidigare, inte för att vara taskig mot er som slutar senare!!! Juste så pro som jag är tog jag min första medalj i MLC i tis eller måndags! är lite stolt över mig själv, tävlar inte chmpionat så ofta men ska bi bättre på att tävla.
LYCKA TILL på alla Championat framöver! ;D
// Tyra.   
Kommentera inlägget här: