Star Stable Gänget

Hej! Vi är fyra tjejer som bloggar om spelet StarStableOnline, hoppas du läser med nöje!

Carrotwhisper aka Carre

Kategori: Tyras hästar!

Carrotwhisper kom till mig i December när jag flytta till Moorland för att gå på ridskola där ett tag, jag älskade Carre med hela mitt hjärta och kommer alltid att gör de! jag fick köpa hansom häst när jag hade pengar.
 
Han är väldigt känslig för sänklen vilket gör han lite pigg och kan busa ett pargånger i skogen men han skulle aldrig göra nått i avsikt att skada. Han är veldigt nervös bland större man för  inanna han kom till ridskolan var han hårt misshandlad av större man om är lite bestämd går de nog bra att rida förbi. Han är in riktad mot tränghoppning eller lite voltige går också jättebra men han börjar komma i åren så han ska så småning om börja gå lättare pass med mig men de är nog ett bra tag kvar då han har jätte mycket fart och har inte varit skaddade så mycket effetr misshadeln.
 
i stallet är han hur snäll som helst, han kan stå och bi ryckat i timmar och bara njuta av de.när de kommer till mat äter kan nå fruktansvärt mycket på sommar betet nåste han ridas varje dag för att inte vara i övervikt hela tiden ochså klar älskar han... MORÖTTTTER! de är livet för han, morötter. Han är kung i stallet pga hans ålder som ligger på 17 år så han är en lite gubbe min lilla gubbe och han är bara D-ponny så han är 1.45 cm i manken
 
Min prins!
 
sorry för jätttttte långt inlägg, sorry men de finns lite att brätta om han!:)
//Tyrris 
Kommentera inlägget här: