Star Stable Gänget

Hej! Vi är fyra tjejer som bloggar om spelet StarStableOnline, hoppas du läser med nöje!

Bildbomb+??

Kategori: Tyras inlägg!

 
Ni ser på bilden att de är endel av Skördebygden eller södra Skördebygden men den fyren står på en del av "Skördebygden" men tänk om de inte är södra Skördebygden utan någon annan de av Jorvik för dom sitter ju inte ihop som den öppna del av Skördebygden och södra Skördebygden?! eller är de bara jag som är blind...
 
Jag är tagit en hel del av bilder nu av Dagge och mig från idag och en Outfit som min kopmis som inte spelar (de är en han) SSO valde som jag vartvungen att rida om kring ett tag... med fast den är helt OKAY tycker jag! :) 
här kommer den!
 
och mer bilder jag och han tog igår! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är de bara jag som tycker att Starshine ser ut som en blanding mellan Arab, Adalusier och Jorviks häst men vi hängde med henne också så klart men hon var ganska tyst av sig så vi tappa intresset ganska snappt...
 
en av mina favvo bilder men inte marken för att han skulle sköta vinkeln och då blev de så här..men men...
men nu måste jag springa till bussen
//TYRRIS med KOMPIS!
 
 
 
Kommentera inlägget här: